روش های مؤثر در آموزش پرونده الکترونیک سلامت به کارکنان

روش های مؤثر در آموزش پرونده الکترونیک سلامت به کارکنان

اگر در حال پیاده سازی یک سیستم پرونده الکترونیک سلامت جدید یا ارتقاء سیستم موجود هستید، از آموزش EHR غافل نشوید. آموزش کارکنان برای استفاده از سیستم EHR، رضایت کاربر را افزایش داده و از فرسودگی پزشک جلوگیری می کند. برای شروع سریع آموزش سیستم پرونده الکترونیک سلامت ، این پنج روش را دنبال کنید:

1. کاربران ممتاز برای آموزش سیستم پرونده الکترونیک سلامت پیشرفته را شناسایی کنید.

سوپر استفاده کنندگان، کارمندانی هستند که آموزش های گسترده پرونده الکترونیک سلامت را فرا می گیرند تا به عنوان منابع داخلی برای سوالات و مشکلات رایج عمل کنند. با شناسایی چند کاربر ممتاز ، می توانید آموزش عمیق را به چند داوطلب محدود کنید و تلاشهای آموزشی گسترده خود را بر روی عملیات حیاتی سیستم EHR متمرکز کنید.

سوپر استفاده کنندگان شما باید با گردش کار شما آشنایی داشته باشند و نقش هایی داشته باشند که مستلزم استفاده مکرر از سیستم EHR جدید شما باشد. یک کاندیدای فوق العاده کاربر قوی می تواند اطلاعات سیستم EHR را که از آموزش عمیق به دست آورده است ، بگیرد و آن را در جریان کار تمرین شما اعمال کند.

2. یک برنامه آموزشی سیستم پرونده الکترونیک سلامت ایجاد کنید.

آموزشف بخش مهمی از هرگونه پیاده سازی یا به روز رسانی پرونده الکترونیک سلامت است. این عمل به جلوگیری از فرسودگی پزشک کمک می کند و رضایت شما را از سیستم EHR افزایش می دهد. داشتن یک برنامه آموزشی به تمرینات شما کمک می کند تا در مسیر خود قرار بگیرید و کارکنان و فروشندگان را برای آموزش مناسب و با کیفیت بالا پاسخگو می داند. برای توسعه یک برنامه آموزشی ، نیازهای آموزشی خود را با نظر کارکنان خود ارزیابی کنید.

برنامه آموزشی شما باید شامل موضوعاتی که باید در هر جلسه آموزشی پوشش داده شود ، مشخص کند. همچنین جلسات مربوط به شغل را برای ارائه دهندگان یا کارکنان میز پذیرش مشخص می کند. یک برنامه آموزشی قوی شبیه طرح پروژه خواهد بود و هر آموزش به عنوان یک نقطه عطف کلیدی است. وجود برنامه آموزشی به شما کمک می کند تأخیر در آموزش را که می تواند بر توسعه سیستم EHR شما تأثیر بگذارد ، شناسایی کنید. همچنین ارتباطات بین مربیان داخلی و خارجی را هموار می کند و به بودجه برنامه آموزشی سیستم EHR شما کمک می کند.

3. اولویت بندی مناطق آموزشی حیاتی برای راه اندازی سیستم پرونده الکترونیک سلامت

سیستم های EHR پیچیده هستند و شامل بسیاری از ویژگی های اختیاری است که می تواند بهره وری را افزایش دهد. با این حال ، هنگام راه اندازی سیستم پرونده الکترونیک سلامت جدید ، سادگی مهم است. آموزش باید با ویژگی های کلیدی سیستم EHR و کارکردهایی که کارکنان شما برای راه اندازی موفق باید بدانند ، آغاز شود. این شامل وظایف روزانه مانند بررسی در بیماران ، به روز رسانی پرونده های پزشکی ، کدگذاری و صورتحساب است. جلسات آموزشی اولیه خود را بر عملکردهای کلیدی که کارکنان در روز راه اندازی سیستم EHR شما باید انجام دهند ، متمرکز کنید. با محدود کردن تمرکز خود، می توانید هر آموزش را کوتاه کرده و از اضافه بار اطلاعات جلوگیری کنید.

آموزش سیستم EHR یک فرآیند مداوم است. در جلسات آموزشی اولیه شما ممکن است لازم باشد از ویژگی های مفیدی مانند ابزارهای پشتیبانی تصمیم گیری بالینی ، داشبوردها یا پورتال های بیمار به منظور انجام وظایف روزمره و مهم ماموریت صرف نظر کنید. این رویکرد گام به گام در آموزش به کارکنان شما این امکان را می دهد تا قبل از غرق شدن در قابلیت های آن ، با اصول اولیه سیستم جدید راحت شوند. به این ترتیب ، آموزش عمیق تر بر روی ابزارهای بهره وری و سایر پشتیبانی ها می تواند بر اساس دانش و تجربه کارکردهای روزمره سیستم باشد. علاوه بر این ، تمرکز بر اصول اولیه قبل از ارائه به شما امکان می دهد از کارکنان در مورد تجربیات خود در مورد آموزش و سیستم بازخورد بگیرید و به شما در برنامه ریزی برای آینده کمک کند.

4. آموزش پرونده الکترونیک سلامت را برای وظایف کارکنان سفارشی کنید.

سفارشی سازی آموزش پرونده الکترونیک سلامت

سفارشی سازی آموزش پرونده الکترونیک سلامت

ساده نگه داشتن جلسات آموزشی سیستم پرونده الکترونیک سلامت نیز مستلزم سفارشی سازی آموزش EHR برای نقش های مختلف کارکنان است. ارائه دهندگان ، پرستاران ، مرکز تماس ، کارکنان میز پذیرش و متخصصان صورتحساب نیازی به آموزش در همه عملکردهای سیستم EHR ندارند. با تقسیم فرصتهای آموزشی بر اساس کار ، می توانید در وقت کارکنان خود صرفه جویی کرده و از اضافه بار اطلاعات بکاهید.

تمرینات بزرگتر همچنین می تواند آموزش را بر اساس سطح تجربه کارکنان یا راحتی آنها با فناوری سفارشی کند. به عنوان مثال ، برخی از ارائه دهندگان ممکن است از سیستم های EHR بسیار راحت باشند و در گذشته از چندین سیستم استفاده کرده اند ، در حالی که سایر ارائه دهندگان ممکن است تجربه کمی با EHR داشته باشند یا هیچ تجربه ای نداشته باشند. ارائه آموزش های سطح ابتدایی و پیشرفته تر برای هر نوع شغل می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که هر آموزش با سرعت مناسب پیش می رود.

5. برای بهبود آموزش های آینده، بازخورد دریافت کنید.

به عنوان بخشی از فرآیند ارائه خلاصه EHR ، از کارکنان در مورد آموزش هایی که دریافت کرده اید، درخواست بازخورد کنید. هنگامی که اعضای ستاد شما با سیستم جدید پرونده الکترونیک سلامت برای چند هفته کار کردند ، می توانند تشخیص دهند که آموزش آنها کجا بوده و کجا نیاز به حمایت بیشتری دارند. این بازخورد می تواند به شما کمک کند تا یک برنامه آموزشی مداوم ایجاد کنید تا تمرین خود را بدون مشکل ادامه دهید. جلسات آموزشی آینده می تواند به سوالات یا شکایات متداول بپردازد ، ویژگی های جدید EHR را معرفی کند یا به کارکنان شما کمک کند تا از داده های EHR برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند.

منبع: وب سایت tempdev.com

نظرات خود را اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *