سیستم نوبت دهی و مدیریت صف

سامانه نوبت دهی و مدیریت صف

یکی از مهمترین مسائل در مراکزی که ارائه دهنده خدمات به افراد به صورت حضوری هستند، موضوع راه اندازی یک سامانه نوبت دهی و مدیریت صف مناسب برای مراجعه کنندگان می باشد. برای خرید سامانه های نوبت دهی، قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد که انتخاب نرم افزار مناسب مرکز شما بسته به بودجه و خروجی هایی است که از سامانه نوبت دهی خود انتظار دارید. قیمت سامانه های نوبت دهی با توجه به ویژگی های آن متفاوت است. این سامانه ها دارای چرخه های متفاوتی است که این امر شامل چرخه نوبت گیری (حضوری، تلفنی و یا آنلاین)، مراجعه به مرکز، ثبت ورود، گذراندن مراحل پیش بینی شده و انتظار، دریافت خدمات، مراجعه به پذیرش جهت نوبت گیری مجدد (درصورت نیاز) و تکرار چرخه بیان شده است. هرچه این چرخه با سهولت و نظم بهتری انجام گیرد، رضایت مراجعه کنندگان و کارکنان مراکز را در طول دوره حضور بیشتر می کند و احتمال حضور مجدد و ماندگاری مراجعه کنندگان تا انتهای دوره را نیز افزایش می دهد.

شرکت کوشان تک با طراحی سامانه نوبت دهی و مدیریت صف منحصر به فرد، ساز و کاری طراحی و پیاده سازی کرده است، که مراجعه کنندگان با کمترین میزان مواجهه با کادر مراکز و صرفا بعد از گرفتن نوبت اولیه توسط سایت و یا اپلیکیشن، تمام مراحل از پذیرش تا دریافت خدمات به صورت اتوماسیون انجام شود تا بیشترین میزان رضایت برای مراجعه کننده و کادر مراکز ایجاد گردد. از ویژگی های نرم افزار نوبت دهی کوشانتک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    نوبت دهی اورژانسی: قابلیت گذاشتن نوبت اورژانسی خارج از نوبت

    بهبود فرآیند انتظار: قابلیت فراخوان مراجعه کننده از طریق پیامک و مانیتورینگ سازمان

    نرم افرار سبز: صرفه جویی در استفاده از کاغذ

    امکان ابطال نوبت دریافتی: امکان ابطال نوبت دریافتی یک روز قبل از تاریخ نوبت از طریق صفحه اصلی سایت یا اپلیکیشن

    سرعت فرآیند نوبت دهی: انجام فرآیند نوبت دهی در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت

    نوبت دهی با روش های متعدد: امکان گرفتن نوبت از طریق سایت یا اپلیکیشن ( ios، (android

    تاریخچهapp : مشاهده نوبت های قبلی یا ابطال نوبت های گرفته شده توسط مراجعه کننده از طریق اپلیکیشن

    سرعت بالای سایت: گرفتن نوبت در کمترین زمان ممکن

    سفارشی سازی: قابلیت طراحی نرم افزار متناسب با نیاز مرکز

    تاریخچه مراجعه کنندگان: مشاهده تاریخچه افراد در سایت توسط کاربر

    پرداخت آنلاین: قابلیت اتصال درگاه به سیستم نوبت دهی به منظور پرداخت آنلاین

    خرید نرم افزار نوبت دهی و مدیریت صف کوشان تک با چه مزایایی همراه است؟

    • سفارشی سازی بر اساس نیاز منحصر به فرد مشتریان

    شرکت کوشان تک با داشتن نیروهای متحصص و حرفه ای، این قابلیت را داراست که با تحلیل خواسته مشتریان، نرم افزاری منحصر به فرد متناسب با نیاز کاربران طراحی نماید.

    • افزایش رضایت در بیماران و پزشکان با استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان ها

    کوشان تیکت این امکان را فراهم می کند تا کاربران بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی پزشک مورد نظر خود را انتخاب، در بازه ی زمانی تعیین شده نوبت خود را مشخص و به صورت اینترنتی حق ویزیت را پرداخت نمایند. همچنین این امکان را برای پزشکان فراهم می کند تا نوبت های بعدی بیماران را تنظیم نمایند، که این امر منجر به رضایت پزشکان و بیماران  می شود.

    • صرفه جویی در کاهش هزینه ها

    نرم افزار کوشان تک این امکان را فراهم می کند تا مراکز از نیروی انسانی کمتری استفاده نمایند، که این امر منجر به افزایش کارایی سیستم و در نهایت بهبود عملکرد کارکنان می شود.

    همچنین این نرم افزار با حذف کاغذ، قابلیت دسترسی سریع به اطلاعات افراد را فراهم می آورد.

    با تماس با ما و آشنایی بیشتر با شرایط خرید سامانه نوبت دهی و مدیریت صف کوشانتک نظیر قیمت سامانه و قابلیت های آن، شاید شما به یکی از مشتریان ما تبدیل شوید تا در راستای افزایش رضایت مراجعه کنندگان و کارکنان خود و همچنین کاهش هزینه ها گام بردارید.

    × پشتیبان فنی