پرونده الکترونیک سلامت و اسکن پرونده های پزشکی

پرونده الکترونیک سلامت و اسکن پرونده های پزشکی

موفقیت پیاده سازی سیستم پرونده الکترونیک سلامت (EHR) بستگی زیادی به نحوه رسیدگی به سوابق کاغذی موجود دارد. حتی اگر این پرونده ها اسکن شده و به درستی انتزاع شوند ، شما در خطر اجرای دو سیستم به جای یک سیستم و عدم درک ROI ( مقدار بازگشت سرمایه) از انتقال به سوابق پزشکی الکترونیکی و سرمایه گذاری در فناوری EHR هستید.

آیا اسکن و انتزاع درست انجام شده است؟ برای اجتناب از این پیامدها، در اینجا چندین روش مناسب برای اسکن و چک کردن پرونده بیماران وجود دارد.

بهترین شیوه ها برای اسکن پرونده های پزشکی در پرونده الکترونیک سلامت

1. نیازهای پرسنلی خود را برنامه ریزی کنید.

به طور معمول به ازای هر دو پزشک به یک اسکنر احتیاج دارید. آیا برای این کار نیاز به استخدام یک نیروی کمکی خارجی دارید یا کارکنان فعلی شما می توانند کارهای اضافی خارج از وظایف اصلی خود را انجام دهند؟

دانش و تجربه دو عامل کلیدی دیگر هستند که باید در مورد نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد. برای جلوگیری از مشکلات بعدی ، اسکن و چکیده هر دو باید توسط متخصصان با تجربه انجام شود. افرادی که می دانند پرونده بیماران چگونه است و با تکنیک ها و تجهیزات اسکن آشنا هستند. چه از کارکنان داخلی استفاده کنید و یا از کارکنان برون سپاری استفاده کنید ، باید مدتی را برای آموزش در نظر بگیرید.

2. اختصاص یک مکان اختصاص داده شده به پروژه

پروژه تصویربرداری شما به فضای اختصاصی کافی نیاز دارد که می تواند برای مدت زمان مورد نیاز مورد استفاده قرار گیرد. میانگین مورد نیاز حدود 200 متر مربع برای هر نفر است که شامل فضایی برای یک ایستگاه کاری، نمودار و منطقه “مرحله بندی” ، چرخ دستی ها و کلیه تجهیزات لازم است.

3. تجهیزات مناسب را تهیه کنید.

تجهیزات و نرم افزار مناسب می تواند به تسریع روند و کاهش خطاهای انسانی کمک کند. این به اطمینان از کیفیت بالای تصویر کمک می کند ، که یک عامل کلیدی در موفقیت سیستم پرونده الکترونیک سلامت است. هنگام بررسی تجهیزات ، به دنبال موارد زیر باشید:

  • نرم افزار و نگهداری استاندارد صنعت
  • اسکنرها و نگهداری اسناد سطح تولید
  • خدمات حرفه ای و ارتقاء

4. از کدهای انتزاعی استاندارد شده استفاده کنید.

برای اطمینان از یکنواختی و سازگاری نمودارها و گزارشات ، استفاده از استاندارد قوانین برای ورود داده ها بسیار مهم است. به عنوان مثال ، دو پزشک را وارد کنید که اطلاعات مربوط به مسیر قلب بیمار را وارد می کنند. ممکن است یک پزشک از قانونی پیروی کند که به ترتیب وارد عروق می شود و نمودار و درصد انسداد را دنبال کند. اما ممکن است پزشک ضربان ساز فقط CABG سه رگ را وارد کند. تفاوت های ظاهراً کوچک مانند این می تواند تأثیرات منفی قابل توجهی از جمله سردرگمی کارکنان ، تأخیر در خدمات و اتخاذ ضعیف سیستم را داشته باشد.

رعایت استانداردها دسترسی سریع به اطلاعات ، سهولت استفاده و موفقیت بلند مدت برای پرونده الکترونیک سلامت را ارتقا می بخشد.

5. کنترل کیفیت را در فرآیند ایجاد کنید.

بدیهی است که هنگام تصویربرداری از پرونده بیماران ، دقت در درجه اول اهمیت قرار دارد. تکیه پزشک بر اطلاعات اشتباه یک مسئولیت بزرگ است و سازمان شما را در معرض خطرات قابل توجهی قرار می دهد. برای اطمینان از صحت نمودارهای اسکن شده و انتزاعی بیماران ، باید یک فرایند کنترل کیفیت چند مرحله ای قابل اعتماد داشته باشید.

در آخر

بسیاری از متخصصان پزشکی از این که اطلاعات زیادی در مورد فرآیند اسکن و انتزاع وجود دارد ، تعجب کردند. با این حال، اجازه ندهید این کار شما را هنگام شروع به فرآیند پرونده الکترونیک سلامت نا امید کند. با نگاهی به این مسائل در مراحل اولیه ، هر عمل مراقبت های بهداشتی می تواند با موفقیت در پرونده الکترونیک سلامت ، از خطرات جلوگیری کرده و از مزایای کامل این سیستم های قدرتمند آگاه شود.

منبع: وب سایت recordsmanagement.tab.com

نظرات خود را اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *