چگونه می توان یک درمانگر آنلاین شد؟

چگونه می توان یک درمانگر آنلاین شد؟

با همه گیری کرونا، نحوه تعامل همه ما با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی تغییر پیدا کرد. همین امر در مورد درمانگران بالینی که درمان و مشاوره آنلاین را ارائه می دهند نیز صدق می کند. انجمن روانشناسی آمریکا (APA) گزارش داد که پزشکان و سایر ذینفعان، قوانین خود را در زمینه سلامت از راه دور تسهیل کرده اند تا برخی از چالش های مالی کسانی که به دنبال مراقبت های بهداشت و روانی هستند را کاهش دهند. مطالعات تجربی حتی نشان داد که درمان های آنلاین واقعا مؤثر هستند ، به همین دلیل فرصت های زیادی برای درمانگران بالینی که می خواهند از راه دور کار کنند، وجود دارد. انتخاب یک درمانگر آنلاین، یک گزینه ایده آل برای افرادی است که دسترسی به درمان برای آنها مشکل است. همچنین یک گزینه عالی برای کند کردن شیوع بیماری است، به عنوان مثال ، در طول همه گیری کرونا یا در فصل آنفولانزا و سرماخوردگی.

در این مقاله ما نکاتی را که باید برای تبدیل شدن به یک درمانگر آنلاین در نظر بگیرد و  همچنین برخی از چالش هایی را که ممکن است با آنها روبرو شوید را بیان می کنیم. پس با ما در این مقاله همراه باشید.

نکاتی برای تبدیل شدن به یک درمانگر آنلاین موفق

برای یک درمانگر موفق آنلاین چه کار کنیم؟

برای یک درمانگر موفق آنلاین چه کار کنیم؟

اگر برنامه خود را با در نظر گرفتن یک سری از اهداف روشن، تنظیم کنید ، پتانسیل موفقیت خود را به عنوان یک درمانگر آنلاین افزایش می دهید. انجمن پزشکی آمریکا (AMA) استراتژی های زیادی را برای ایجاد یک درمان موفق از راه دور ارائه می دهد ، بنابراین هنگام آماده شدن به عنوان یک درمانگر آنلاین ، این نکات کلیدی را در نظر بگیرید:

  • موارد قانونی و نظارتی را بررسی کنید.

اطمینان حاصل کنید که مجوزهای قانونی برای شروع کار خود را دارید. اگر با یک قانون ثابت همکاری می کنید ، ممکن است بتوانید برای تأیید این اعتبارها به آنها تکیه کنید. با این حال ، همیشه بهتر است، مطمئن شوید که مطابقت دارید.

  • همکاران حرفه ای خود را انتخاب کنید.

سوابق و شهرت همکاران خود و همچنین عملکرد آنها را تجزیه و تحلیل کنید. اگر می خواهید یک مرکز خصوصی آنلاین از راه دور راه اندازی کنید ، مطمئن شوید که همکارانی که برای کار با آنها انتخاب می کنید دارای مجوز ، تحصیلات ، مدارک و اعتبار مناسب هستند.

  • تصمیم بگیرید که آیا به پشتیبانی اداری نیاز دارید یا خیر؟

برای شروع باید از خودتان بپرسید که: آیا به یک حسابدار ؟ دستیار اداری؟ متخصص کدگذاری پزشکی؟ و … نیاز دارید.  نیازها ، درآمد احتمالی و نحوه پرداخت هزینه های این نقشهای حمایتی را در نظر بگیرید که چگونه می تواند در کار شما تأثیر بگذارد.

  • نیازهای تکنولوژیکی خود را در نظر بگیرید.

هر گونه چالش فناوری را با همکاران خود در میان بگذارید و برای تعیین نیازهای فنی خود  از جمله اتصال به اینترنت و تنظیمات کاری خود (رایانه ، وب کم ، میکروفون ، تلفن و غیره) با مشاور همکاری کنید. سپس می توانید تعیین کنید که چه تجهیزات را خریداری کنید تا بتوانید در محدوده بودجه ، حجم مشتری بالقوه خود را برآورده کنید.

  • از محرمانه بودن اطلاعات مشتریان خود اطمینان حاصل کنید.

محرمانه بودن هم برای اسناد مکتوب شما و هم برای هر نوع مخابراتی که شامل اطلاعات مربوط به سلامت مشتریان است، بسیار حیاتی است. برای محافظت از محرمانه بودن اطلاعات مشتری ، بهتر است پروتکل های استاندارد عملی را تدوین کنید و به عنوان یک توافقنامه به اطلاع همکاران ، کارکنان و مشتریان خود برسانید..

  • گردش کار فعلی خود را مستند کنید.

گردش کار در عملی که متکی به درمان حضوری است با عمل از راه دور متفاوت است. تفاوت را در نظر بگیرید تا بتوانید روشهای عملیاتی خود را تطبیق دهید. از خود بپرسید که چگونه با حواس پرتی ها مانند قطع یک جلسه توسط مشتری کار خواهید کرد. آیا این امکان وجود دارد که جلسات خود را کوتاه کرده و مؤثر باقی بمانید؟

  • به مشتریان خود آموزش دهید.

انتظارات مشتری را با صحبت با آنها در مورد تفاوت جلسات تله تراپی با ویزیت های سنتی تعیین کنید. همچنین سرمایه گذاری روی مطالب مکتوب را که این تفاوت ها را توضیح می دهد ، در نظر بگیرید.

  • فضای کاری خود را طراحی کنید.

یک فضای کاری کاربردی و مثبت ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی ملاقات ها را برنامه ریزی کنید ، زمان را پیگیری کنید ، یادداشت ها را مستند کنید و ارتباطات یکپارچه ای را ارائه دهید. زمانی را برای درک کامل فناوری که برای مشتریان شما بهترین تأثیر را دارد و بهترین راه برای معرفی شما می باشد را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید چت های تصویری مجازی انجام دهید ، یک پلت فرم قابل اعتماد با رابط بصری انتخاب کنید. هر وسیله ای را که انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که مشتریان شما از قبل از آن مطلع هستند.

  • نحوه کدگذاری و صورتحساب خدمات مشتری را تعیین کنید.

آیا قصد دارید پرونده ها و صورت حساب های پزشکی خود را کدگذاری کنید؟ اگر چنین است ، برای تعیین دقت آنها به چه پشتیبانی نیاز دارید؟ در نظر بگیرید که عملکرد شما چگونه می تواند از برنامه های کد الکترونیکی و متخصصان کد نویسی حرفه ای سود ببرد. می توانید از آنها به صورت مورد نیاز یا به عنوان پشتیبانی تمام وقت استفاده کنید.

چالش های غلبه بر درمان آنلاین

چالش های مربوط به درمان آنلاین

چالش های مربوط به درمان آنلاین

در حالی که مطمئناً به عنوان یک درمانگر آنلاین برای شما مزایایی وجود دارد، شما نیز در این نقش با چالش هایی روبرو خواهید شد. در اینجا بزرگترین مسائلی که ممکن است با آن روبرو شوید، عنوان شده است:

  • موانع فناوری

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما دارای اینترنت پرسرعت و دسترسی به رایانه برای استفاده موفقیت آمیز از خدمات شما هستند. اگر آنها به این فناوری دسترسی ندارند ، چه گزینه های دیگری می توانید در دسترس قرار دهید؟

  • عدم تعیین انتظارات روشن برای ارتباط ، زمان ، پویایی

تغییر از درمان سنتی به درمان آنلاین شامل تغییرات قابل توجه و کوچک در عمل است. تغییرات را با مشتریان خود در میان بگذارید و تمام وقت مورد نیاز خود را برای پاسخگویی به سوالات و دریافت بازخورد اختصاص دهید.دبه طور واضح ابتدا با مشتریان با برقراری ارتباط زمان و چگونگی تماس با آنها در خارج از جلسات برنامه ریزی شده ، مرزبندی کنید. فقدان محدودیت های شخصی و حرفه ای یکی از عوامل اصلی فرسودگی شغلی کارکنان سلامت روان است ، بنابراین این یک گام اساسی برای حفظ ارتباط سالم با مشتریان است. تمام انتظارات را بنویسید و به صورت الکترونیکی ارسال کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند.

  • عدم ایجاد انتظارات پرداخت

انتظارات پرداخت را برای مشتریان خود تعیین کنید. اگر به طور صحیح و فوری در هنگام پذیرش، مشتریان را توجیه نمی کنید ، ممکن است خودتان را فریب دهید. اگر مراجعه کنندگان از انتظارات آگاه نباشند ، ممکن است ناامید شده و از پزشک دیگری برای درمان استفاده کنند. تعیین کنید که چگونه می خواهید چرخه های پرداخت کار کنند ، روند خود را مستند کنید و این اطلاعات را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

  • عدم وجود ابزارهای بازخورد رسمی برای مشتریان

به مشتریان خود راهی برای ارائه بازخورد صادقانه بدهید. نظرسنجی ها و مسابقه های رسانه های اجتماعی که از آنها ایده و نظر می خواهند ، دو راه مثبت برای جلب اطلاعات و بهبود عملکرد شما هستند.

  • عدم درخواست رسمی از مشتریان برای موافقت با درمان از راه دور

جلسات شما با مشتریان متفاوت خواهد بود ، اما شما می خواهید مطمئن شوید که مشتریان شما در این فرآیند شرکت می کنند زیرا ممکن است با پیچیدگی های درمان مجازی آشنا نباشند. به مشتریان اطلاعات کتبی در مورد انتظارات خود ارائه دهید و قبل از امضای قرارداد از آنها بخواهید تا سؤالات خود را مطرح کنند.

  • گام های غلط سازمان های بیمه که اطلاعات مشتری را آسیب پذیر می کند.

به گفته وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده (HHS) ، شما باید قوانین مندرج در قانون حمل و پاسخگویی بیمه سلامت (HIPAA) را رعایت کنید تا تمام سوابق مشتریان را ایمن نگه دارید. همچنین مهم است که روشهای خاصی را رعایت کنیم که رعایت HIPAA در مراقبت های مجازی اعمال می شود. با این حال ، بیش از انجام این کار ، می خواهید ثابت کنید که چگونه این کار را انجام می دهید. نسخه های کتبی خط مشی هایی را که نحوه محافظت از محرمانه بودن و حفظ حریم خصوصی مشتری را نشان می دهد ، نگه دارید. یکی از اشتباهات رایج ، ترکیب سوابق پزشکی با یادداشت های روان درمانی است. ضروری است که دسترسی به یادداشت های روان درمانی را محدود کنید ، مگر در موارد نادر ، مانند دستور دادگاه.

برای حفاظت و جداسازی یادداشت های روان درمانی اقدامات بیشتری انجام دهید. می توانید این کار را با رمزگذاری یادداشت های الکترونیکی یا جدا کردن همه چیز و قفل کردن یادداشت های نوشته شده خود بلافاصله پس از پایان جلسه انجام دهید.

  • تردید مشتری

مشتریان به دلایل زیادی ، از جمله ترس از قضاوت و تجربیات بد با درمانگران قبلی ، نسبت به درمان احتیاط می کنند. شما می توانید با استقبال از مشتریان ، تمرکز بر نیازهای آنها و عدم قضاوت ، بر این چالش ها فائق آیید. اتخاذ تدابیری برای بهبود شیوه وب سایت شما نیز به مشتریان کمک می کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

منبع: وب سایت wheel.com

نظرات خود را اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× پشتیبان فنی