استراتژی های بهینه سازی EHR برای افزایش قابلیت استفاده از EHR

استراتژی های بهینه سازی EHR برای افزایش قابلیت استفاده از EHR

وقتی پزشکان سیستم های EHR جدیدی را اتخاذ می کنند ، اغلب با چالش های اجرایی روبرو می شوند. این چالش ها روال روزانه کارکنان شما را مختل می کند ، زیرا اگر نگرانی های آنها را برطرف نکنید ، ممکن است در درازمدت نگرش منفی نسبت به سیستم ایجاد شود. شروع کمپین بهینه سازی EHR پس از راه اندازی سیستم EHR می تواند به شما در تغییر نگرش تیم نسبت به سیستم کمک کند. این به شما کمک می کند از مزایای کاملی که EHR می تواند برای تمرین به ارمغان بیاورد ، لذت ببرید. در اینجا چهار استراتژی بهینه سازی EHR برای افزایش قابلیت استفاده از EHR آورده شده است.

1. بار اضافی اطلاعات را کاهش دهید.

کارکنان شما مجبور نیستند حجم عظیمی از داده ها را غربال کنند تا بتوانند به آنچه در سیستم به دنبال آن هستند، دسترسی پیدا کنند. این به این دلیل است که آنها زمان زیادی را صرف جستجوی اطلاعاتی می کنند که در یک زمان خاص برای آنها کاربرد دارد. اتلاف وقت منجر به ناکارآمدی عملیاتی می شود.

در پروژه بهینه سازی EHR خود ، می خواهید سیستم خود را دوباره طراحی کنید تا کارکنان بتوانند از بی نظمی و کلیک ها در اسرع وقت عبور کنند. آنها باید بتوانند با کمترین کلیک ممکن به داده های مربوط به سیستم دسترسی پیدا کنند. این امر می تواند به سادگی کاهش تابلوها و کارت هایی بر روی الگوهای شما باشد که در بازدید منظم از دفتر مورد نیاز نیستند. این تکنیک میزان داده هایی را که سیستم به کارکنان نشان می دهد کاهش می دهد. این کار آنها را قادر می سازد تا سریعتر و دقیقتر کار کنند زیرا نیاز به تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده ها بر آنها غلبه نمی کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار ، دفترچه راهنمای NextGen EHR خود را مرور کنید.

2. انجام آزمایش هایی برای بهبود بهینه سازی EHR

هنگامی که سیستم خود را به طور مرتب به روز می کنید و از آن به درستی نگهداری می کنید ، قابلیت استفاده از EHR بهبود می یابد. برای دستیابی به این هدف ، باید آزمایش های خلاصه دوره ای متمرکز بر بهینه سازی EHR را انجام دهید. تست های عملکرد EHR و قابلیت استفاده برخی از آزمون های جمع بندی رایج هستند که هنگام بهینه سازی سیستم هرگز نباید آنها را نادیده بگیرید.

می توانید با استفاده از مقیاس قابلیت استفاده سیستم (SUS) آزمایش قابلیت استفاده را انجام دهید. این یک مقیاس 100 درجه ای است که دارای 10 سوال نظرسنجی در مورد قابلیت استفاده از سیستم است. پاسخ به این سوالات توسط اعضای تیم شما میزان رضایت آنها را نشان می دهد. هرچه امتیاز بالاتر باشد ، قابلیت استفاده از EHR بیشتر است.

آزمون SUS فراتر از سنجش میزان رضایت کاربران است. همچنین مناطقی را نشان می دهد که کاربران احساس می کنند می توانید برای بهبود عملکرد سیستم به آنها کمک کنید. برای بهینه سازی EHR برای برآوردن نیازهای آنها ، از بازخورد کاربران استفاده کنید. تست های عملکرد EHR همچنین اجزای فنی سیستم را به شما نشان می دهد که می توانید برای عملکرد بهتر آنها را بیشتر بهینه کنید.

3. قابلیت استفاده از EHR را با بهینه سازی تجربه کاربری افزایش دهید.

تجربه کاربر EHR برای قابلیت استفاده بسیار ضروری است. این به این دلیل است که این اولین چیزی است که کاربران هنگام تعامل با سیستم مشاهده می کنند. رابط کاربری به طور مستقیم بر نحوه استفاده کارکنان شما از سیستم تأثیر می گذارد. در رابط کاربری است که افراد سفر ناوبری خود را در سیستم آغاز می کنند و بر تجربه کاربر نهایی تأثیر می گذارد.

رابط کاربری مملو از شلوغی یا بسیار پیچیده نشانه سیستمی است که بهینه سازی EHR نیاز دارد. حرکت در سیستمی با چنین رابط کاربری دشوار است. بنابراین ، کارکنان شما دچار فرسودگی مکرر می شوند. این سیستم ها همچنین ناکارآمدی های عملیاتی ایجاد می کنند زیرا کارکنان به دلیل پیچیدگی طولانی مدت به طور غیر ضروری با آنها در تعامل هستند.

EHR خود را با طراحی یک رابط کاربری ساده بهینه کنید. همچنین باید مطمئن شوید که رابط از مشکلات یکپارچگی داده رنج نمی برد. این بدان معناست که سیستم باید بسته به ورودی کارکنان از رابط کارها را به درستی اجرا کند.

4. شامل ابزارهای دیکته که قابلیت استفاده از EHR را بهبود می بخشد.

ابزارهای دیکته می توانند به شما در مدیریت فرسودگی شغلی مرتبط با استفاده از سیستم EHR کمک کنند. برای پیش بینی این موضوع ، پرونده بازدیدهای مستند را در نظر بگیرید. برای انجام کار با سیستم EHR ، باید دائماً کلیک کنید و الگوها را مرور کنید. این امر در نهایت منجر به اضافه بار شناختی می شود ، به خصوص اگر از بیماران زیادی مراقبت می کنید.

برای کاهش بار اسناد ، می توانید افزونه هایی با قابلیت صدا مانند Dragon را در خود جای دهید. این فناوری تیم شما را قادر می سازد تا کارهای مستندسازی را فقط با صحبت کردن انجام دهد. این کار بسیار ساده تر و سریعتر است و فرکانس فرسودگی شغلی را در بین کارکنان کاهش می دهد.

ابزارهای دیکته موبایل ، مانند NextGen Mobile ، این امکان را به شما می دهند که سیستم را با تلفن کارکنان خود پیوند دهید. این بسیار راحت است ، به خصوص اگر اعضای تیم شما دائماً در حال حرکت هستند. این ترتیب باعث می شود که کارکنان بتوانند وظیفه خود را از هر کجا انجام دهند تا زمانی که تلفن همراه خود داشته باشند.

منبع: وب سایت tempdev.com

نظرات خود را اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *